Ergo Hestia sponsorem tytularnym gdańsko-sopockiej hali przez pięć lat

Ergo Hestia nadal będzie sponsorem tytularnym leżącej na granicy Gdańska i Sopotu hali. Dotychczasowa umowa opiewała na pięć lat i właśnie na taki okres została w piątek przedłużona. Za prawo do nazwy firma ubezpieczeniowa zapłaci 12,3 miliona złotych.

Budowę Ergo Areny rozpoczęto 31 marca 2006 roku. Uroczystego otwarcia, które uświetnił mecz siatkarzy Polska - Brazylia, dokonano 18 sierpnia 2010 roku. Sześć dni wcześniej Ergo Hestia została sponsorem tytularnym tego obiektu.

Reklama

W piątek, przed drugim meczem Ligi Światowej Polski z Rosją, umowa została przedłużona na kolejnych pięć lat. W ramach tego porozumienia sponsor będzie miał prawo do używania swojego logo w nazwie hali, a także do wykorzystania powierzchni reklamowych wewnątrz i na zewnątrz obiektu.

- Przedłużenie umowy sponsoringowej to efekt bardzo dobrej współpracy między spółką Hala Gdańsk-Sopot, a Ergo Hestią. Dzięki liczbie i randze wydarzeń odbywających się w hali na przestrzeni minionych pięciu lat, marka Ergo Arena stała się rozpoznawalna już nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Fakt posiadania stabilnego sponsora tytularnego to niezwykle ważny element w zarządzaniu takim obiektem - powiedziała przy podpisaniu umowy prezes Zarządu Spółki Hala Gdańsk-Sopot, czyli operatora Ergo Areny, Magdalena Sekuła.

Przez prawie pięć lat działalności w Ergo Arenie przeprowadzono 513 różnych imprez, które obejrzało w sumie milion 741 tysięcy widzów. W marcu 2014 roku odbyły się w niej halowe mistrzostwa świata w lekkoatletyce, rozgrywano siatkarskie mecze w ramach mistrzostw świata i Europy oraz Ligi Światowej, grali tutaj polscy piłkarze ręczni, koncertowali również m.in. Sting, Lady Gaga, Bryan Adams, Iron Maiden, Roxette, Jose Carreras, Pet Shop Boys i Shakin' Stevens.

Dowiedz się więcej na temat: Ergo Arena

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje