Formuła 1. Lewis Hamilton skrytykował nowe logo

Lewis Hamilton mocno skrytykował wygląd nowego logotypu Formuły 1, który zaprezentowany został podczas Grand Prix Abu Dhabi. Nowy projekt autorstwa "Liberty Media", amerykańskich właścicieli serii, zastąpił logotyp, z którym F1 związana była przez ostatnie 23 lata.

"Liberty Media" zakupiło prawa do F1 w styczniu za 6,4 mld funtów. Firma ma nadzieję, że nowy logotyp przyciągnie do serii nowych fanów, a przed telewizory nowych widzów.

Reklama

- Stary logotyp był ikoną naszego sportu, nowy nie jest - powiedział Hamilton po zajęciu drugiego miejsca w stolicy Zjednoczonych Emiratów Arabskich. - Wyobraźcie sobie, że Ferrari zmienia swój logotyp - dodał.

Zmiana logo nie spodobała się również Valtteriemu Bottasowi i Sebastianowi Vettelowi, którzy nie kryli przywiązania do starej wersji. 

- Ten nowy jest szokujący - powiedział z kolei Toto Wolff, szef Mercedesa.

A jak zmianę tłumaczył przedstawiciel "Liberty Media" Sean Bratches?

- Nasza nowa tożsamość marki symbolizuje szerszą transformację, która ma miejsce w Formule 1. Chcemy zwiększyć atrakcyjność tego sportu, przyciągnąć nowych widzów i zbudować silniejsze więzi z obecnymi fanami. Dlatego postanowiliśmy stworzyć logotyp, który uchwyci prędkość i emocje na szczycie sportów motorowych i będzie początkiem nowej ery Formuły 1 - podkreślił Bratches.

BR

Dowiedz się więcej na temat: Lewis Hamilton | Formuła 1

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje