Smukłe uda - to się uda! Trzeci trening z Adrianną Palką

Uda należą do tych części ciała, których kobiety często się wstydzą i z których nie są zadowolone. Tworzy się cellulit, rozstępy oraz kumuluje nadmiar tkanki tłuszczowej. - Można to zmienić regularnym treningiem i odpowiednimi ćwiczeniami. Zacznij od teraz i ciesz się zgrabną sylwetką! - zachęca sportsmenka i trenerka personalna Adrianna Palka.


Interia oraz trenerzy z kanału #WEŹPOTRENUJ zapraszają na trzeci odcinek serii treningowej, przygotowanej według autorskiej metody Adrianny Palki "Train My Way".

Reklama

Proponowane treningi wzmacniają wszystkie partie ciała oraz poprawiają ogólną kondycje organizmu.

Zaczęliśmy od ćwiczeń na spalanie nadmiaru tłuszczu. W drugim odcinku Adrianna wzięła na celownik "oponkę".

Odcinek nr 3: Slim Legs, czyli smukłe uda

W tym odcinku dowiemy się, jak odpowiednimi ćwiczeniami pozbyć się cellulitu, a zamiast tej przykrej przypadłości uzyskać jędrne i smukłe uda. 

Oto Plan Treningowy Slim Legs.

1. Rozgrzewka.

2. Zakrok z wykopem.

Z pozycji stojącej wykonaj zakrok jedną nogą, uginając kolano nogi przedniej i opuszczając kolano nogi zakrocznej do podłoża. Utrzymuj piszczel nogi wykrocznej możliwie jak najbardziej pionowo. Trzymaj odważniki kettlebells na obydwu ramionach. Następnie wykonaj wykop nogi zakrocznej, pamiętając o wyprostowanych plecach oraz spięciu mięśni nóg i pośladków.

3. Sumo.

Przyjmij pozycję rozkroku ze stopami ustawionymi szerzej niż szerokość barków. Palce stóp powinny być skierowane na zewnątrz. Odważniki kettlebells utrzymuj na wyprostowanych ramionach ułożonych wzdłuż ciała. Wykonaj płynny i powolny przysiad, pamiętając o wypiętej klatce piersiowej i napiętych mięśniach brzucha.

4. Zakrok po skosie.

Przyjmij pozycję ze stopami rozstawionymi na szerokość barków. Trzymaj odważniki  kettlebells na obydwu ramionach. Wykonaj duży zakrok po przekątnej, tak aby jedna noga była skrzyżowana za drugą. Opuść się do zakroku, uginając oba kolana. Utrzymuj przednią stopę płasko na podłożu, a stopę tylną na palcach. Pamiętaj o wyprostowanych plecach i wypiętej klatce piersiowej. Następnie powróć do pozycji wyjściowej.

5. Stretching.

Cały trening możecie oglądać na załączonym materiale wideo. Zobaczcie, jak to robi profesjonalistka!

- Powtórzcie trzy razy wszystkie ćwiczenia - przypomina Adrianna Palka. - Żeby trening metodą "Train My Way" był jak najbardziej skuteczny, proponuję po zakończeniu ćwiczeń 30 minut tzw. cardio - może to być bieżnia, rowerek, albo możesz też iść na spacer.

"Train My Way", czyli trzy razy po 30 sekund

Adrianna Palka to sportsmenka i trenerka personalna, absolwentka krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Specjalizuje się w treningach personalnych oraz zajęciach biegowych. Współpracuje z wieloma osobami ze świata biznesu oraz sportu, między innymi ze zwycięzcą Rajdu Dakar w 2015 r. Rafałem Sonikiem oraz z wielokrotnym mistrzem świata i olimpijskim Robertem Korzeniowskim.

- "Train May Way" polega na wykonywaniu trzech serii, składających się z trzech ćwiczeń, z których każde trwa po 30 sekund - wyjaśnia trenerka.

Pora na... pośladki

W kolejnym odcinku treningowym Ada zaprezentuje proste i skuteczne ćwiczenia na jędrne pośladki.

Jeżeli podobają wam się ćwiczenia prowadzone przez Adriannę Palkę, możecie ją odwiedzić na blogu "Train My Way".

Wszystkie odcinki naszej serii pokażemy wam w Interii.

Zdjęcia i nagrania zza kulis możecie znaleźć na FB (tutaj). 

Poprzednie treningi oraz inne sportowe materiały znajdziecie YouTube’owym kanale #WEŹPOTRENUJ.

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje