Trenuj z Adrianną Palką i spal nadmiar tkanki tłuszczowej

- Zależy ci na spaleniu tkanki tłuszczowej? Polecam moją metodę treningową. Trening jest krótki, ale niezwykle intensywny i nie wymaga użycia dodatkowego sprzętu – zachęca sportsmenka i trenerka Adrianna Palka.

Ada, absolwentka krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego, specjalizuje się w treningach personalnych oraz zajęciach biegowych.

Reklama

Współpracuje z wieloma osobami ze świata biznesu oraz sportu, między innymi ze zwycięzcą Rajdu Dakar w 2015 r. Rafałem Sonikiem oraz z wielokrotnym mistrzem świata i olimpijskim Robertem Korzeniowskim.

"Train My Way" - oryginalna metoda treningowa Adrianny Palki

Interia oraz trenerzy z kanału #WEŹPOTRENUJ zapraszają na przygotowaną przez Adę serię ćwiczeń. Jej metoda treningowa jest prosta i intensywna - nadaje się doskonale dla pań i panów, którym zależy na uzyskaniu atrakcyjnej sylwetki już po kilku tygodniach wysiłku.

- "Train May Way" polega na wykonywaniu trzech serii, składających się z trzech ćwiczeń, z których każde trwa po 30 sekund - wyjaśnia trenerka.

Przygotowana przez Adriannę Palkę seria ćwiczeń składa się z czterech odcinków. Treningi wzmacniają wszystkie partie ciała oraz poprawiają ogólną kondycję organizmu.

Spalanie w tempie turbo

Rozpoczynamy odcinkiem "Turbo spalanie". Jest to krótki, ale bardzo intensywny trening, wspomagający spalanie nadmiaru tkanki tłuszczowej.

- Zaczynamy od intensywnej rozgrzewki. Bieg w miejscu - wysoko unosimy kolana, mocno spinamy brzuch, pracują ręce - instruuje nasza trenerka.

W ramach rozgrzewki przechodzimy do podskoków w miejscu i dołączamy wymachy rękami w bok. Następnie "sumo", z palcami ustawionymi na zewnątrz, znów bieg w miejscu i skakanka.

- Pamiętajmy o oddechu - zwraca uwagę trenerka.

Po rozgrzaniu się, przystępujemy do właściwego treningu "Train My Way".

Na początek drabinka, następnie przeskoki sumo.

- Mocno pracują wewnętrzne części ud, napinamy pośladki. To jest turbo spalanie - dopinguje nas Ada. Pamiętamy, że każde ćwiczenie trwa 30 sekund.

Trzeci element ćwiczenia to przeskoki w bok.

Teraz trenerka zachęca do rozciągania- Zależy ci na spaleniu tkanki tłuszczowej? Polecam moją metodę treningową. Trening jest krótki, ale niezwykle intensywny i nie wymaga użycia dodatkowego sprzętu – zachęca sportsmenka i trenerka Adrianna Palka.. Rozluźnienie mięśni jest konieczne po intensywnym treningu.

- Powtórzcie trzy razy wszystkie ćwiczenia - przypomina Adrianna Palka. - Żeby trening metodą "Train My Way" był jak najbardziej skuteczny, proponuję po zakończeniu ćwiczeń 30 minut tzw. cardio - może to być bieżnia, rowerek, albo możesz też iść na spacer.

Jak więc wygląda plan treningu "Turbo spalanie" metodą Adrianny Palki:
1. Rozgrzewka
2. Drabinka koordynacyjna
3. Podskoki sumo
4. Przeskoki boczne
5. Stretching

"Oponka" na celowniku

W kolejnym odcinku treningowym Ada pokaże nam, jak pozbyć się "oponki".

Jeżeli podobają wam się ćwiczenia prowadzone przez Adriannę Palkę, możecie ją odwiedzić na blogu "Train My Way".

Wszystkie odcinki naszej serii pokażemy wam w Interii. Zdjęcia i nagrania zza kulis możecie znaleźć na FB (tutaj).

Pozostałe treningi oraz inne sportowe materiały znajdziecie YouTube’owym kanale #WEŹPOTRENUJ.

Dowiedz się więcej na temat: rekreacja | spalanie tłuszczu | Adrianna Palka

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje