Era chce jawności

"Możemy przegrać, jeśli nasza oferta okaże się gorsza, ale chcemy, aby wszystko odbyło się na stole, a nie pod nim" - powiedział w "Życiu Warszawy" Antoni Mielniczuk, dyrektor departamentu PR Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), operatora sieci Era.

Era jest jednym z dwóch kandydatów na sponsora piłkarskiej ekstraklasy. O prawo finansowania ligowców stara się również Idea, powiązana kapitałowo z TP SA, która jest sponsorem reprezentacji Polski.

Reklama

- Mam nadzieję, że nie jest to transakcja wiązana, tzn. sponsorem reprezentacji jest TP SA, a Idea będzie wspierać ligę - komentuje Wojciech Kliniewski, dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej w PTC. - Domagamy się jawności wyboru sponsora ligi, bo kibice i piłkarze muszą wiedzieć, jak przebiega cały proces. Oczywiście kwestie finansowe pozostają tajemnicą handlową - dodaje Kliniewski.

- To jakieś żarty. Poważana firma biznesowa, a chce prowadzić jawny przetarg - drwi tymczasem wiceprezes PZPN Eugeniusz Kolator. - Dlaczego Era nie chciała jawności, kiedy była sponsorem reprezentacji Polski. Może jeszcze zrobimy publiczną licytację - żartuje. - Spotkamy się z potencjalnymi sponsorami ligi w przyszłym tygodniu w poniedziałek, później w czwartek. Wybierzemy ofertę najlepszą merytorycznie, bez żadnych uprzedzeń - kończy Kolator.

Dowiedz się więcej na temat: Era

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje