Kreisel z "biało-czerwonymi" do Euro 2012!

Poznański producent materiałów budowlanych - firma Kreisel Technika Budowlana już od 2000 roku jest Oficjalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji Piłkarskiej.

Umowa kończy się w 2010 roku po MŚ w RPA, ale Kreisel już dziś deklaruje chęć kontynuacji tej umowy do Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie!

Reklama

Firma Kreisel poza pozycją w czołówce rynku materiałów budowlanych w Polsce i dynamicznym rozwojem w kraju i zagranicą, jest także znanym sponsorem polskiego sportu. Przygoda firmy ze sportem rozpoczęła się od sponsoringu tytularnego pierwszoligowego Lecha Kreisel Poznań w sezonie 1999/2000, choć wcześniej Kreisel był także aktywny we współpracy z klubami żużlowymi oraz współuczestniczył w organizacji dużych imprez i wydarzeń sportowych.

Od 2000 roku najważniejszym przejawem zaangażowania firmy w sponsoring sportowy stało się wspieranie polskiej reprezentacji piłkarskiej. Kreisel zyskał status Oficjalnego Sponsora Polskich Reprezentacji Piłkarskich i był obecny na każdym meczu eliminacyjnym i towarzyskim naszych piłkarzy. Firma towarzyszyła także Biało-Czerwonym na Mundialu w Korei/Japonii, a ostatnio była Oficjalnym Sponsorem Przygotowań i Pobytu Reprezentacji Polski na MŚ w Niemczech. 29 lipca 2006 roku w Poznaniu Kreisel w obecności władz PZPN i SPORTFIVE podpisał kolejną umowę obowiązującą do 2010 roku. Na podstawie tej umowy firma Kresie jest Oficjalnym Sponsorem polskich piłkarzy do Mistrzostw Świata w RPA. Jednakże chwilę po ogłoszeniu informacji, że gospodarzem Euro 2012 będą wspólnie Polska i Ukraina, Kreisel zadeklarował chęć kontynuacji umowy sponsorskiej do Euro 2012.

Umowa sponsorska to kontynuacja strategii marketingowej firmy Kreisel, która od 2000 roku konsekwentnie stawia na wsparcie naszej narodowej reprezentacji w najpopularniejszej dyscyplinie sportowej w Polsce, identyfikując się z rzeszami klientów - kibiców Biało-Czerwonych. I co najważniejsze, dzieje się tak niezależnie od wyniku sportowego, który raz jest bardzo dobry (dwukrotny awans do MŚ w 2002 i 2006), a czasami przeciętny (występy na Mundialach w Korei i Niemczech). Firma postawiła na działania promocyjne wokół reprezentacji, co przyniosło widoczny skutek w postaci wzrostu rozpoznawalności marki Kreisel w Polsce. Dowodem mogą być ostatnie badania marketingowe, klasyfikujące Kreisel jako markę ze ścisłej czołówki rozpoznawalnych marek budowlanych w Polsce, podczas gdy w 1999 roku znajomość brandu Kreisel była znikoma.

?- W naszej działalności biznesowej odnieśliśmy sukces, staramy się działać planowo i kontynuować strategię wzmacniania firmy i jej rynkowej pozycji. Tak samo jest z działaniami marketingowymi. Postawiliśmy na kontynuację umowy sponsoringowej z Reprezentacją Polski, gdyż odnieśliśmy marketingowy sukces i chcemy go dalej odnosić - podkreśla Prezes Zarządu Kreisel Szczepan Gawłowski ?- Jako sponsor zdecydowanie najpopularniejszej reprezentacji Polski mamy nadzieję, że choć w niewielkim stopniu przyczynimy się do sukcesu naszych piłkarzy w eliminacjach do Mistrzostw Europy 2008 i eliminacjach MŚ RPA 2010, a także do tak oczekiwanego sukcesu w samych tych wielkich imprezach. Chcę zaznaczyć jednak, że w długofalowej strategii marketingowej wynik sportowy osiągnięty podczas pojedynczej imprezy nie jest najważniejszy. Dla nas ważny jest także ten niewymierny efekt sympatii jaką darzą nas i nasze produkty klienci, którzy z Biało-Czerwonymi są na dobre i na złe. Liczymy na to, że także z firmą Kreisel, sponsorem naszych piłkarzy, będą współpracować równie chętnie, jak wspierają i dopingują piłkarską reprezentację Polski - podsumowuje prezes Gawłowski - Co więcej, skoro impreza tej rangi co Mistrzostwa Europy odbywa się w Polsce, a dodatkowo jesteśmy firmą budowlaną, której sektor będzie jednym z kluczowych w przygotowaniu Euro 2012, to nie mogło nas przy tej okazji zabraknąć - podkreśla Szczepan Gawłowski.

Warto zaznaczyć, że Kreisel był już oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy w piłce nożnej? do lat 19 odbywających się w II połowie lipca 2006 roku na stadionach Wielkopolski. To także przykład długofalowej strategii firmy, która objęła sponsoringiem imprezę dla młodych piłkarzy, spośród których za kilka lat tworzony będzie między innymi skład narodowej reprezentacji Polski.

Dowiedz się więcej na temat: RPA | firmy | firma | biało | Euro 2012

Reklama

Reklama

Reklama